Na blisko 50 zdjęciach można obejrzeć najważniejsze chwile z takich zawodów jak Paraolimpiady w Sydney w 2000 roku i w Atenach w 2004 roku, Mistrzostwa Europy w Paryżu w 2003 roku i w Madrycie w 2005 roku, Puchar Świata „Szabla Kilińskiego” w Warszawie w 2003 i w 2005 roku, Puchar Świata w Rio de Janeiro w 2005 roku oraz w Hong Kongu w 2006 roku.
Wystawę przygotowała firma AMS, największy operator reklamy zewnętrznej w Polsce, a zarazem zakład pracy chronionej, zatrudniający ponad 130 osób niepełnosprawnych, głównie w dziale kontroli jakości.
Wystawa potrwa do 26 marca 2006 roku. Następnie wystawa zostanie przeniesiona do siedziby Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Warszawie przy ul. Łowickiej 25, gdzie będzie można ją oglądać od 1 do 31 maja.
Polscy szermierze niepełnosprawni po raz pierwszy zaistnieli na międzynarodowych zawodach równo 10 lat temu. Było to w 1996 roku na Igrzyskach Paraolimpijskich, które odbyły się wówczas w Atlancie (J. Polasik – srebrny medal, A. Jabłoński – 10 miejsce). W polskiej reprezentacji niepełnosprawnych szermierzy walczy pięciu pracowników działu kontroli jakości AMS. Drużyna w składzie: Marta Wyrzykowska, Arkadiusz Jabłoński, Tomasz Walisiewicz, Radosław Stańczuk i Stefan Makowski ma na swoim koncie liczne osiągnięcia. Na co dzień, jako pracownicy AMS, członkowie drużyny przeprowadzają kontrole jakości realizowanych przez AMS kampanii reklamowych.
AMS od lat wspiera niepełnosprawnych sportowców. W 2005 roku przeprowadzono szereg działań w ramach projektu CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu) pn. „AMS dla Integracji”. Celem projektu była zmiana sposobu postrzegania osób niepełnosprawnych i wsparcie, a także promocja, ich aktywnego życia w społeczeństwie. Szczególny nacisk położono na integrację poprzez sport. AMS promował na swoich nośnikach zawody sportowe, takie jak turniej szermierki na wózkach „Szabla Kilińskiego”, udostępniał nośniki na reklamę zajęć sportowych dla niepełnosprawnych w Integracyjnym Klubie Sportowym, patronował spotkaniom z młodzieżą, przybliżającym sytuację osób niepełnosprawnych w Polsce, przeprowadził kampanię społeczną pod hasłem „Wszyscy jedziemy na jednym wózku” w ramach Galerii Plakatu AMS, pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.
Projekt „AMS dla Integracji” zdobył nagrodę w tegorocznej edycji konkursu Media Trendy, w kategorii Marketing Społeczny – media ogólnopolskie.