Wywiady z Gościem Radia PiN 102 FM można usłyszeć każdego dnia na radiowej antenie o godzinie 8.45. Prowadzą je znani z radia i telewizji dziennikarze – Tadeusz Mosz („Kawa czy Herbata”, „Plus Minus”) oraz Cezary Szymanek. Do studia zapraszane są wiodące osobistości sceny politycznej i ekonomicznej. W ostatnim czasie bieżące wydarzenia ciekawie komentowali m.in. Leszek Miller, Józef Oleksy czy Andrzej Celiński.
Czytelnicy portalu Bankier.pl, którzy nie mieli okazji wysłuchać porannego wywiadu, mogą teraz o dowolnej porze dnia przeczytać zapis przeprowadzonej w radiu rozmowy. Na stronach portalu dostępne jest również archiwum publikowanych wcześniej wywiadów.
Wywiady Radia PiN powiększą zasób informacji gospodarczych oferowanych czytelnikom przez portal finansowy Bankier.pl. Największy w polskim internecie zakres źródeł informacji obejmuję takie tytuły jak: Financial Times, Reuters, Gazeta Prawna, Gazeta Finansowa, IS BusinessWire, Profit, BusinessWeek, Warsaw Business Journal, Miesięcznik Bank, Gazeta Ubezpieczeniowa, Twoja Gazeta Podatkowa, Fundusze Europejskie, Finansista, Nowy Przemysł, Inwestor Finansowy, Biznesnet i wiele innych.
„Cieszymy się, że mamy dla naszych czytelników nową ciekawą propozycję.” – mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu Bankier.pl S.A odpowiedzialny za rozwój portalu. „Wywiady Radia PIN, poruszające tematykę gospodarczo-polityczną, są świetnym uzupełnieniem bardzo szerokiego zasobu informacji biznesowych jakie oferuje swoim czytelnikom portal Bankier.pl”.
„Współpraca portalu Bankier.pl i Radia PiN 102 FM to dobry przykład uzupełniania się dwóch różnych mediów – radia i internetu.” – mówi Dariusz Grzywaczewski, Członek Zarządu Radia PiN odpowiedzialny za marketing. „Zarówno Bankier, jak i Radio PiN prezentują tematykę gospodarczo-biznesową, co tworzy szerokie pole do dalszej współpracy. Już teraz oba media wspólnie organizują różne konkursy i przedsięwzięcia.”
Polski Portal Finansowy Bankier.pl został uruchomiony w czerwcu 2000. Jego misją jest dostarczanie internautom najwyższej jakości informacji gospodarczych, aktualności z rynków finansowych, a także narzędzi oraz produktów i usług finansowych.
Bankier.pl sprzedaje produkty i usługi kilkudziesięciu renomowanych instytucji finansowych poprzez platformę transakcyjną – Centrum Finansowe oraz ok. 2500 partnerów zarejestrowanych w Systemie Partnerskim.
Bankier.pl jest liderem wśród portali finansowych w Polsce, co potwierdzają wyniki rankingów i badań przeprowadzonych przez instytuty badawcze i pisma branżowe oraz szereg nagród i wyróżnień przyznanych portalowi.
Bankier jest odwiedzany przez ponad 208 000 osób miesięcznie (wg GemiusAudience, styczeń 2004), którzy w tym czasie oglądają blisko 3,2 mln stron i spędzają średnio 39 minut na stronach portalu (na podst. badania Prawdziwy Profil, styczeń-grudzień 2003) – to najlepsze lub jedne z najlepszych wyników wśród portali biznesowych w Polsce.
Użytkownicy Bankier.pl to osoby na co dzień zainteresowane tematyką biznesowo-finansową, w zdecydowanej większości mieszkańcy miast powyżej 100 000 ludności, managerowie lub osoby pracujące na wyższych, samodzielnych stanowiskach lub prowadzący własną działalność gospodarczą, o ponadprzeciętnych dochodach i dużej sile nabywczej.
Głównymi udziałowcami Bankier.pl S.A. są: bmp AG/CEEV GmbH (62%) oraz MCI Managment S.A (38%).
Dodatkowe informacje:
Piotr Wąsowski, Bankier.pl
Członek Zarządu ds. Rozwoju i Marketingu
e-mail: p.wasowski@office.bankier.pl
tel: (+48 22) 313 05 60
Radio PiN 102 FM
Właścicielem koncesji jest Agencja Wydawnicza i Marketingowa „MEDIABANK” S.A., członek stowarzyszony Związku Banków Polskich, wydawca dwóch miesięczników: Finansista (ukazuje się od listopada 2001 r.) oraz BANK (ukazuje się od 10 lat). „MEDIABANK” jest 100% spółką córką „Softbanku”.
Grupę docelową radia (słuchacze) stanowią właściciele firm, menedżerowie, pracownicy działów ekonomicznych, finansowych, marketingu, kontrolingu w firmach, przedstawiciele wolnych zawodów.
Profil grupy docelowej, w świetle raportu przygotowanego przez instytut badawczy SMG/KRC (na podstawie czterech różnych badań: Radio – Track, Net – Track, TGI oraz PRO) badani w przeważającej mierze mają wykształcenie wyższe, dobrze lub bardzo dobrze zarabiają, pozytywnie oceniają swoją obecną sytuację i nadchodzącą przyszłość. W znacznie większym zakresie niż populacja warszawska korzystają z internetu, czytają więcej książek, częściej odwiedzają kina i restauracje. Dużo czasu poświęcają na prasę. Grupa docelowa dłużej niż populacja warszawska słucha radia, przy jednocześnie krótszym, jak pokazują badania telemetryczne, czasie oglądania telewizji. Badani deklarują duże wydatki na dobra luksusowe, cenią sobie jakość produktów, wolą kupić jedną rzecz drogą niż wiele tanich. W strukturze społeczno-demograficznej grupy przeważają mężczyźni w wieku 25-54 (do 60) lat. W grupie docelowej znaczny odsetek to osoby podejmujące decyzje o zakupach i inwestycjach w firmach.