Wzrasta popularność prywatnych ubezpieczeń zdrowtonych

Medipolis to nowoczesne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, które pojawiło się na rynku w pierwszym kwartale 2010 roku. Od tego czasu, Raiffeisen Insurance Agency Sp. z o.o. przy współpracy z Raiffeisen-Leasing Polska S.A. pozyskał ponad 9 000 abonentów. W 2011 roku planuje zdobyć kolejnych 13 000 klientów.

– Ogromna liczba pozyskanych klientów potwierdza nie tylko efektywny model sprzedaży, ale przede wszystkim idealnie dopasowany do oczekiwań klientów szeroki zakres usług medycznych, idący w parze z kompromisem cenowym oraz niesamowicie prostym i komfortowym sposobem zawarcia i korzystania z ubezpieczenia – mówi Wojciech Kazimierski, wiceprezes Raiffeisen Insurance Agency Sp. z o.o.

Raiffeisen Insurance Agency Sp. z o.o. koncentruje się na docieraniu i sprzedaży produktu Medipolis dla klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców (MSP). Poza programem sprzedażowym realizowanym wraz z Raiffeisen-Leasing Polska S.A. rozwija sprzedaż poprzez innowacyjny model internetowy oparty na witrynie www.medipolis.pl

Usługi Medipolis realizowane są w oparciu o zaufanie, doświadczenie i przewagę rynkową silnych partnerów finansowych: Towarzystwa Ubezpieczeń UNIQA S.A. oraz Raiffeisen Insurance  AgencySp. z o.o. – spółki wyspecjalizowanej w tworzeniu produktów i programów ubezpieczeniowych oraz bancassurance.
Ubezpieczenie Medipolis obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy specjalistów, placówek medycznych w kraju oraz w razie potrzeby opiekę medyczną poza granicami Polski. Dzięki współpracy z szeregiem partnerskich ośrodków zdrowia ubezpieczenie zapewnia kompleksowe usługi, od podstawowej opieki ambulatoryjnej po leczenie specjalistyczne.

Źródło: Raiffeisen-Leasing Polska