Wzrost popularności nagrywarek Webtela

Jak twierdzi dyrektor firmy Webtel Robert Górnik, na wzrost popularności elektronicznych nagrywarek Webtela ma wpływ wiele czynników. Jednym z nich jest związana z wejściem Polski do Unii nowa jakość obsługi klienta, która wymaga profesjonalnych, a jednocześnie szybkich i łatwych w obsłudze narzędzi. Stale rośnie liczba transakcji, zamówień i zleceń telefonicznych, podczas których konieczne jest rejestrowanie różnych szczegółów, na przykład zgody na umieszczenie w bazie danych osobowych rozmówcy czy otrzymywanie przez niego komunikatów drogą elektroniczną.

Nowoczesne call/contact centers cenią sobie zalety UNICALL Voice Register, takie jak: prosta, intuicyjna wręcz obsługa systemu, przyjazne dla użytkownika interfejsy, możliwość definiowania i odsłuchiwania nagrań po wielu różnych kryteriach, łatwość ich odszukiwania, a także mała powierzchnia składowania (formaty: WAVE, MP3, G.7xx).

„Pamiętam czasy, gdy w poszukiwaniu potrzebnego nagrania trzeba było przerzucać sterty kaset magnetofonowych – mówi dyrektor marketingu Call Center Poland Katarzyna Swatowska. – Często jakość nagrań była niezadowalająca, zwłaszcza tych, które już jakiś czas poleżały w magazynie. Odkąd używamy nagrywarek Webtela, nagrania nie ‘starzeją się’, a ich cyfrowa jakość jest bez zarzutu. Równie szybko i łatwo możemy prezentować je w celach szkoleniowych naszym konsultantom, jak i online zagranicznym klientom, choćby po drugiej stronie globu.”

System UNICALL Voice Register powstał dwa lata temu na bazie technologii Voice over IP. Był wtedy pionierskim narzędziem na polskim rynku. Stale rozwijany i dostosowywany do aktualnych potrzeb klientów, występuje obecnie w dwóch zasadniczych wariantach. Może być częścią infrastruktury telekomunikacyjnej przedsiębiorstwa, jeśli jest ona zgodna ze standardem VoIP, albo działać zupełnie niezależnie od niej, dzięki podłączeniu bezpośrednio do centrali telefonicznej firmy urządzenia konwertującego, a następnie nagrywającego rozmowy.

Nagrywarki Webtela z powodzeniem sprawdzają się nie tylko w różnej wielkości call/contact centers, ale także w innych firmach, które utrzymują częsty telefoniczny kontakt z klientami, a zabezpieczenie interesów obu stron rozmowy jest sprawą priorytetową.