XVI edycja Idea Awards zakończona

Jury składające się z zaproszonych przez organizatorów przedstawicieli mediów i marketingu wybrało najlepsze reklamy w czterech kategoriach.

1 marca 2007 r. w klubie i restauracji „Melodia” w Warszawie, odbędzie się Gala Finałowa konkursu Idea Awards, podczas której poznamy laureatów z dziedzin: medycyna, moda i uroda, motoryzacja oraz usługi. Najlepszym reklamodawcom wręczone zostaną statuetki Złotej Idei.

Idea Awards – jedyny tego typu konkurs w Polsce, został stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association. Konkurs istnieje od 1991 roku i od samego początku przyświeca mu idea podniesienia standardów reklam na polskim rynku, poprzez nagrodzenie najlepszych z nich.

Elementem wyróżniającym konkurs Idea Awards jest fakt, że odbywa się on online, co umożliwia obiektywny pomiar oglądalności reklam. Nagrody przyznawane są reklamodawcom, a nie agencjom reklamowym.

Partnerem konkursu jest TPS Studio Filmowe.