Z AWR Wprost do Bankier.pl

Przez ostatnie 10 lat Grażyna Ogrodnik kierowała sprzedażą reklamy w AWR Wprost (wydawcą m.in. tygodnika Wprost i dwutygodnika BusinessWeek). Zdobyte doświadczenie zamierza teraz wykorzystać do zwiększenia udziału Bankier.pl w reklamowym torcie.

„Obecnie udział Bankier.pl w rynku reklamy internetowej kształtuje się na poziomie blisko 2%. W perspektywie kilku lat zamierzamy zwiększyć swoje udziały do ok. 5%, co przy jednoczesnym szybkim rozwoju całego rynku stanowi interesujące wyzwanie.” – mówi Grażyna Ogrodnik, nowy Dyrektor Biura Reklamy Bankier.pl S.A.

Wg grudniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius portal Bankier.pl osiągnął już zasięg na poziomie ok. 6,5% (taki odsetek użytkowników internetu odwiedza portal co najmniej raz w miesiącu), przy miesięcznej oglądalności rzędu 600 tys. użytkowników*. Stawia to Bankiera na pozycji lidera wśród portali finansowych w Polsce.

„Od dłuższego czasu obserwujemy jak odbiorcy reklam, a wraz z nimi budżety reklamowe stopniowo migrują z telewizji, prasy i radia w kierunku internetu i najprawdopodobniej proces ten będzie nabierał coraz większego tempa. Pozyskanie Grażyny Ogrodnik przez Bankier.pl potwierdza wysokie notowania internetu także wśród czołowych postaci z branży reklamowej.” – dodaje Piotr Wąsowski, Członek Zarządu Bankier.pl S.A.