Z Ergo Hestią w podróży

Sopocki ubezpieczyciel rozpoczął kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża.

Na okładkach będzie można zobaczyć logo Ergo Hestii, a także przeczytać porady dotyczące ubezpieczeń turystycznych, ale nie tylko. W przewodnikach pojawią się też informacje o pozostałych produktach sopockiego ubezpieczyciela, m.in. o kompleksowych pakietach ubezpieczeniowych, ubezpieczeniach na życie, czy pierwszej platformie internetowej do obsługi polis – eKonto. Do przewodników dołączona będzie również zakładka reklamowa z logo Ergo Hestii.

– Stale poszukujemy nowych kanałów komunikacji marketingowej i współpraca z serią przewodników turystycznych, wydawanych w ponad 200 tys. egzemplarzy, idealnie wpisuje się w naszą strategię – wyjaśnia Wojciech Makać, Zastępca Dyrektora Biura Marketingu STU Ergo Hestia. – Odpowiada nam także docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii, z jednej strony to młodzi otwarci na świat podróżnicy, z drugiej – zamożni i przezorni ludzie. Dzięki temu na łamach przewodników możemy mówić nie tylko o ubezpieczeniach turystycznych, ale całej naszej ofercie pakietowej – dodaje.

Według Makacia przewodniki turystyczne i ubezpieczenia mogą stworzyć wspólnie zupełnie nową jakość produktu marketingowego. – Przewodniki turystyczne mają w końcu zapewniać bezpieczeństwo, prowadzić za rękę, radzić. Takie same zadania stoją przed ubezpieczycielami. Taki co-branding jest więc uzasadniony – wyjaśnia Makać.
Źródło: Grupa Ergo Hestia