Właściciele firm mają gen przedsiębiorczości, dlatego potrafią znaleźć wyjście z każdej sytuacji i nie zrażają się przeszkodami. Blisko 60% Polaków uważa, że rozwiązania, które wprowadzają firmy ułatwiają nam życie w nowych czasach. Bezsprzecznie firmy w ostatnich miesiącach wykorzystały swój potencjał kreatywności i pomysłowości, żeby nam było łatwiej.
Z badań ING wynika, że dla 62% Polaków wprowadzanie innowacji w firmach daje ich właścicielom satysfakcję. Konsumenci doceniają działania przedsiębiorców i rozwiązania, dzięki którym wszyscy możemy żyć normalnie. Tymczasem często wskazywaną przeszkodą we wprowadzeniu innowacji może być brak czasu wynikający z bieżącej obsługi firmy – tak uważa 46%. Z myślą o tej potrzebie, ING rozwija funkcje w aplikacji dla firm, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Dzięki temu firmy mają wolną głowę na robienie tego, co daje im najwięcej satysfakcji, czyli rozkręcanie biznesu.
Po kampanii zachęcającej do przenoszenia biznesów do Internetu i płatności online w obecnej kampanii ING promuje kolejne udogodnienia, których firmy nie muszą szukać na rynku bo znajdą je w swoim banku, w swojej aplikacji dla firm:
- Wszystkie faktury w jednym miejscu, do których dostęp można dać swojej księgowej. Łatwe płacenie, wystawianie, cała historia pod ręką;
- Przypomnienia o najważniejszych terminach w firmie, takich jak płatności do ZUS, Urzędu Skarbowego czy datach płatności faktur;
- Czekający na klienta wyliczony kredyt na klik
Te i inne rozwiązania ING w aplikacji odciążają właścicieli firm od często czasochłonnych i przez wielu nielubianych czynności i w konsekwencji pomagały firmom robić swoje, czyli rozwijać swój biznes.
Właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych oraz dla spółek działających na zasadzie uproszczonej księgowości te rozwiązania znajdą w aplikacji Moje ING, natomiast spółki z pełną księgowością w aplikacji ING Business.
Tytuł kampanii: „Z ING wolna głowa, żeby robić swoje w biznesie”
Start kampanii: 12 października 2020 r.
Narzędzia: radio, internet
Agencje: Brain
Media: MullenLowe MediaHub
Źródlo: ING