Z MultiBankowego MultiCzatu skorzystało już 5000 osób rozmawiając łącznie ponad 64 dni.

Najczęściej MultiCzatu używają mieszkańcy województw mazowieckiego, wielkopolskiego, śląskiego, łódzkiego i dolnośląskiego, a najwięcej czatujących pochodzi z Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Poznania. W erze bankowości internetowej MultiCzat umożliwia też wirtualne spotkania z doradcami bankowymi Klientom z mniejszych miast jak Piła, Konin, czy Kalisz. Takie sposób komunikacji pozwala zapoznać się i skorzystać z oferty banku, który niekoniecznie musi mieć siedzibę w miejscu zamieszkania Klienta.

MultiBank tworzy „Przyjazny Świat Finansów” dostępny w myśl zasady 24/7/365, z każdego miejsca na świecie. Funkcjonalność takiej formuły bankowej potwierdzają Klienci przebywający za granicą i korzystający z MultiCzatu. Ta grupa osób to około 4% wszystkich czatujących. Wśród nich 71,3% komunikuje się z doradcą MultiBanku z terenu innych państw europejskich, 25,6% z Ameryki Północnej, 0,6% z Australii i Oceani i 2,4% z Afryki. Najczęściej z doradcą MultiBanku czatują osoby przebywające w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii i Danii.

MultiCzat razem z centrum mailingowym, internetowym serwisem informującym MultiBank o potrzebie telefonicznego kontaktu z Klientem stanowi rozwinięcie możliwości oferowanych przez typowe bankowe Call Center. Zaletą MultiCzatu jest formuła komunikacji oparta na bezpośrednim kontakcie typu one to one, pomiędzy Klientem a doradcą MultiBanku. Nie występują tu ograniczenia czasowe jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Z pomocą MultiCzatu można uzyskać informacje o MUltiKoncie młodzieżowym, MultiKoncie jestem, MultiKoncie ja, MultiKoncie my, MultiKoncie Business Class, Business Medicus, Business Expert, Klubie Aquarius, kartach kredytowych, Planach Finansowych – WWJ i MultiPlanie, a także o innych aspektach oferty MultiBanku.

Aby skorzystać z MultiCzatu nie trzeba rejestrować się w żadnym systemie, ani być Klientem MultiBanku. Wystarczy tylko odwiedzić stronę www.multibank.pl i czatować.

MultiCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.