Za kilka miesięcy usługi bankowe w okienku pocztowym

Obecność banku w placówkach pocztowych stanie się faktem na przełomie października i listopada. Trwają już szkolenia pracowników poczty. – Damy klientom wszystkie podstawowe produkty, które są potrzebne do „bankowania”. Na początek będzie dobry i konkurencyjny rachunek bieżący dostępny zarówno w okienku na poczcie, jak i przez telefon, internet lub bankomat – zachwala P. Kamiński, szef BP. Przypomina jednocześnie, że w jego banku klient płaci za posiadanie rachunku 3,95 zł miesięcznie.

Prezes Kamiński dodaje, ze całemu projektowi ma towarzyszyć „rewitalizacja” marki Banku Pocztowego. – Nowa marka ma podkreślać, że poziom naszych usług będzie na wyższym niż dotychczas poziomie. Nie chcemy, żeby usługa, którą będziemy wprowadzać, była kojarzona z dotychczasowymi usługami Banku Pocztowego – w rozumieniu dzisiejszego standardu obsługi – wyjaśnia P. Kamiński.