Żabka buduje lojalność klientów dzięki programowi „FURORA”

Multipartnerski Program Lojalnościowy „FURORA” skierowany jest do stałych klientów sieci. Do końca stycznia 2009 każdy konsument posiadający kartę kredytową MasterCard Programu „FURORA”, wydaną przez Lukas Bank, dokonując zakupów w jednej z placówek sieci, skorzysta w ramach Programu z atrakcyjnych ofert promocyjnych, premiujących dokonywanie regularnych zakupów. Płacąc w tym okresie kartą Furora za zakupy klient otrzymuje zwrot 5% wydanej kwoty w postaci e-Złotówek. Na przykład za zakupione towary o wartości 300 zł automatycznie na konto nagród zostaje naliczonych 15 e-Złotówek. Każdy Klient może w ten sposób zebrać w okresie promocji maksymalnie 200 e-Złotówek (czyli za zakupy o łącznej kwocie max. 4 tysięcy złotych). W programie Furora e-Złotówki przeliczane są na złotówki w stosunku 1:1 (1 e-Złotówka = 1 zł). Niezależnie od okresowych promocji Klienci otrzymują stały profit w postaci 1% zwrotu wartości transakcji w postaci e-Złotówek.
„Stale monitorujemy rynek pod kątem nowych rozwiązań, które powodują, że zakupy w sklepach naszej sieci stają się jeszcze bardziej atrakcyjne. Program łącząc funkcje karty kredytowej z programem lojalnościowym, w którym to Klient decyduje na co wyda przyznane „punkty”, jest pewnym novum na polskim rynku” – mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska SA.
W programie lojalnościowym „FURORA” każdy uczestnik programu dokonując zakupów w sklepach Żabka otrzymuje bonusy-nagrody w postaci:
– eZłotych – stanowiących podstawową nagrodę naliczaną automatycznie po dokonaniu bezgotówkowego zakupu opłacanego kartą „FURORA”. Profity naliczane są na koncie lojalnościowym użytkownika Programu w formie „punktów” przeliczanych na złote polskie (PLN). Użytkownik może je wydać na kolejne zakupy w sklepach Żabka, punktach pozostałych partnerów Programu lub na spłatę swojego zadłużenia na rachunku bankowym powiązanym z kartą kredytową „FURORA”.
– Rabatów – premiujących stałych klientów sklepów Żabka dokonujących z określoną częstotliwością zakupów opłacanych kartą „FURORA” – powyżej kwoty minimalnej uprawniającej do przyznania rabatu. Kwota dokonywanej transakcji bezgotówkowej opłacanej przez Klienta kartą „FURORA” zostaje umniejszona o przyznany rabat procentowy (po spełnieniu przez klienta warunków przyznających mu prawo do rabatu w ramach organizowanej akcji promocyjnej). Przyznany klientowi rabat w ramach Programu „FURORA” rozliczany jest w postaci eZłotych w ramach rachunku karty.
Żabka Polska SA realizuje założenia nowoczesnej koncepcji sprzedaży detalicznej, u podstaw której leży przede wszystkim zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Oferta sklepów jest wciąż rozwijana tak, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego rynku.
Ostatnio Żabka Polska SA rozpoczęła proces wprowadzania do swoich placówek terminali umożliwiających dokonywanie płatności w technologii MasterCard® PayPass™. Już niedługo wszyscy klienci tej sieci posiadający karty płatnicze Maestro® PayPass™ oraz MasterCard® PayPass™ będą mogli za ich pomocą w sposób bezstykowy regulować należności za drobne zakupy. Jest to największe wdrożenie systemu płatności zbliżeniowych w technologii PayPass w Polsce.
Ponadto, we wrześniu 2008 sieć zakończyła proces wdrażania usługi Cash back we wszystkich sklepach sieci. Już teraz wszyscy posiadacze kart debetowych VISA i MasterCard mogą – bez dodatkowych prowizji – podejmować kwoty gotówki do 200 zł z kasy sklepu przy okazji dokonywania zakupów.