Zabłyśnij na święta – nowa kampania reklamowa Citi Handlowy

Pod hasłem „Zabłyśnij na święta” Citi Handlowy ruszył z kampanią reklamową świątecznej oferty pożyczki gotówkowej. W ramach promocji na konto w Citi Handlowy klienci mogą otrzymać nie tylko swoją pożyczkę, ale także do 1200 zł w prezencie. Wraz z promocją świątecznej pożyczki gotówkowej ruszył konkurs. Na stronie internetowej www.zablysnijnaswieta.pl fani ostatniej reklamy Citi Handlowy mogą zamieszczać swoje autorskie animacje świąteczne. O tym kto zostanie zwycięzcą i zdobędzie nagrodę pieniężną zdecydują w głosowaniu sami internauci.

W poniedziałek, 16 listopada Citi Handlowy rozpoczął kampanię reklamową świątecznej oferty pożyczki gotówkowej. Przekaz reklamowy skupia się na prezentacji warunków promocji, w której klienci mogą otrzymać w prezencie dodatkową gotówkę w wysokości 1 proc. kwoty pożyczki netto. Nasza kreacja ma także klientów rozbawić. Z lekką przekorą odcinamy się od świątecznego szaleństwa i zapraszamy do wspólnej zabawy. Przypominamy przy tym, że pożyczkę gotówkową w Citi Handlowy nasi klienci mogą przeznaczyć na dowolny, nawet ten najbardziej szalony cel, mówi Izabela Kochańska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej.

W ramach świątecznej promocji pożyczki gotówkowej Citi Handlowy premiuje lojalnych klientów. Ci, którzy skorzystają z promocyjnej oferty i będą jednocześnie posiadaczami Konta Osobistego w Citi Handlowy, dostaną od banku prezent w wysokości 1 proc. kwoty pożyczki. Oznacza to, że klient, który otrzyma pożyczkę gotówkową w wysokości 120 000 zł, dostanie też na swoje konto w Citi Handlowy dodatkowe 1200 zł. Promocja „Zabłyśnij na święta” potrwa do 31 grudnia 2009 r..

 
Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs. Na www.zablysnijnaswieta.pl Internauci mogą zaprojektować swoją autorską animację świąteczną. Wystarczy wgrać zdjęcie, a potem za pomocą dostępnych na stronie narzędzi udekorować je świątecznymi lampkami. Dodane lampki, podobnie jak na spocie telewizyjnym promującym pożyczkę, będą świeciły w rytm świątecznej melodii. Tak stworzoną animację można potem wykorzystać jako kartkę świąteczną i przesłać ją znajomym wraz z życzeniami. O tym, kto stworzył zaś najbardziej „błyszczącą” impresję na temat świąt zdecydują w głosowaniu sami Internauci. Pod każdą z prac można umieścić swój komentarz oraz przyznać każdej z animacji odpowiednią liczbę gwiazdek. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 20000 zł. Konkursowe animacje na www.zablysnijenaswieta.pl można zamieszczać do 31.grudnia 2009 roku.
 
Kampania reklamowa „Zabłyśnij na święta” przygotowana została przez agencję Publicis, media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Spoty reklamowe pożyczki gotówkowej Citi Handlowy obecne będą we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w wybranych kanałach tematycznych.

Źródło: Citi Handlowy