Zakończenie konkursu Światowy Dzień Oszczędzania z Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupic.pl

Portale Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl zakończyły wspólną akcję na rzecz wspierania idei oszczędzania wśród Polaków. Akcja połączona była z konkursem, który trwał od 15 do 31 października. Konkurs „31 października – Światowy Dzień Oszczędzania” cieszył się dużą popularnością wśród Internautów.

Nadesłano prawie 900 zgłoszeń, z których Komisja Konkursowa wybrała trzy najciekawsze wypowiedzi. Ich autorzy otrzymają cenne nagrody ufundowane przez sklep internetowy Redcoon.pl.

Autor najbardziej oryginalnego sposobu na oszczędzanie otrzyma wysokiej klasy telewizor LCD, nagroda za drugie i trzecie miejsce to: karta zakupowa o wartości odpowiednio 500 zł i 200 zł do zrealizowania w sklepie internetowym Redcoon.pl.

Na stronie akcji http://www.ceneo.pl/info/konkurs_oszczedzaj.html zamieszczona została lista osób nagrodzonych. Wyniki konkursu wraz z najlepszą receptą na oszczędzanie zostaną opublikowane także  w elektronicznym wydaniu „Przeglądu Finansowego Bankier.pl”, który wkrótce będzie dostępny na stronie http://www.bankier.pl/przeglad/.

Przez okres trwania konkursu eksperci Bankier.pl wspierali jego Uczestników publikując na stronach serwisu www.bankier.pl/dzienoszczedzania/ porady dotyczące oszczędzania. Również portale Ceneo.pl i CoKupić.pl uruchomiły specjalne podstrony, na których Internauci  mogli znaleźć produkty w wyjątkowo korzystnych cenach.

Wszystkim Uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie, a zwycięzcom – serdecznie gratulujemy!

Zapraszamy do odwiedzenia strony konkursowej i zapoznania się z listą zwycięzców: http://www.ceneo.pl/info/konkurs_oszczedzaj.html.
Źródło: Bankier.pl