„Zakręcona Szkoła” z \SALES LINK

Akcja “Zakręcona szkoła” prowadzona przez \SALES LINK skierowana jest do matek z dziećmi w wieku szkolnym. Celem działań jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie wizerunku marki Knorr jako marki inspirującej, innowacyjnej i nowoczesnej.

Promocją objęte zostały produkty marki Knorr tj: Gorący Kubek, Nudle (zupy błyskawiczne z makaronem), sosy mokre, fixy, zestawy do dań (pizza, lasagne), kostki rosołowe oraz przyprawy w minikostce. Akcja prowadzona jest w całej Polsce w supermarketach, hipermarketach oraz sklepach Cash&Carry (makro i selgros).

W hipermarketach i supermarketach przy zakupie produktów Knorr objętych promocją za kwotę 10 zł konsumenci mogą odebrać szkolne gadżety – „zakręcone” zeszyty i „zakręcone” stemple. Dodatkowo każdy klient za deklarację zakupu produktów Knorr otrzyma od promotora „zakręcony” plan lekcji. W przypadku sklepów Makro Cash & Carry za zakup promowanych produktów Knorr za kwotę 30 zł konsumenci otrzymują 5 „zakręconych” zeszytów.

W ramach prowadzonych działań agencja \SALES LINK przygotowała materiały POSM tj: plakaty B2, owijki paletowe, Roll up-y i ulotki.

Agencja \SALES LINK specjalizuje się w realizacji projektów w zakresie field marketingu – eventy, promocje sprzedaży, animacje, degustacje, akcje samplingowe, akcje door-to-door oraz w merchandisingu, audycie (ceny, aktywność promocyjna itp.), leasingu sił sprzedaży i sprzedaży premiowej. Do kluczowych klientów \SALES LINK należą: Unilever Polska, Reckitt Benckiser, Beiersdorf Lechia S.A, Kompania Piwowarska S.A., PZU S.A. oraz Cadbury Wedel.