Zakupy on-line coraz bardziej popularne

W kwietniu br. klienci posiadający eKARTY dokonali transakcji na kwotę przeszło 2,7 mln zł. W tym samym czasie suma przelewów mTRANSFER przekroczyła 3,4 mln zł. Od stycznia 2005 roku miesięczne obroty w mSZOPIE wzrosły o 20%, co potwierdza opinie o rosnącym zainteresowaniu zakupami przez Internet w Polsce. Serwis www.mbank.com.pl/mszop w przeciągu kwietnia odwiedziło ponad 41,5 tys. osób. Od początku roku średnia miesięcznych odsłon na stronach mSZOP przekracza 200 tys.

Obecnie z wirtualnych eKART korzysta 35 tys. mKlientów.

eKARTA może być wykorzystana do transakcji typu e-commerce (w Internecie) oraz MO/TO (zamówienia składane drogą pocztową lub telefoniczną, z ang. Mail Order and Telephone Order). Kartą wirtualną można dokonywać zakupów w sklepach internetowych oraz finalizować zamówienia złożone przez telefon. Z drugiej strony – nie zapłacimy nią w tradycyjnym sklepie, ani nie wybierzemy pieniędzy w bankomacie. eKARTA uprawnia również do zniżek w wyznaczonych punktach sprzedaży.

W ofercie mBanku znajdują się także wirtualne karty płatnicze:

• eKARTA – pierwsza karta wirtualna mBanku

• eM eKARTA – karta partnerska

• eKARTA Interia.pl – karta partnerska (karta wirtualna portalu INTERIA.PL i mBanku)

• eKARTA Onet.pl – karta partnerska (karta wirtualna portalu Onet.pl i mBanku)

W ramach współpracy, księgarnia internetowa InBook.pl daje 5% rabatu klientom dokonują zapłaty jednym z narzędzi płatniczych mBanku.

W kwietniu mBank uruchomił usługę mTRANSFER dla sześciu kolejnych partnerów. Obecnie mTRANSFER wdrożony jest na ponad 3750 witrynach internetowych. Miesięcznie przyrosta około 115 rachunków z mTRANSFEREM.

W związku ze zbliżającym się Dniem Matki, w mSZOP oferuje promocyjne ceny m.in. na bukiety kwiatowe EuroFlorist i Poczta Kwiatowa.

mSZOP jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach.

mSZOP jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.