Możliwość zadawania własnych pytań w Ogólnopolskim Kwestionariuszu Produktów i Usług wysyłanych do milionów gospodarstw domowych, dostępna jest dla Klientów Acxiom już od paru lat. Nowością jest poszerzenie tej opcji o obecność pytań klienckich w przeprowadzanych przez Acxiom wywiadach telefonicznych.
Miesięcznie przepytywanych jest tą drogą około 10 tysięcy osób, specjalnie wyselekcjonowanych z różnych baz dostępnych na rynku. Grupa ta charakteryzuje się atrakcyjnym, z punktu widzenia potencjału zakupowego, profilem konsumenckim: 80% respondentów posiada wykształcenie średnie i wyższe, wyższe od przeciętnych dochody gospodarstw domowych – 34% zarabia pomiędzy 1401-2200 zł a 35% w przedziale 2201-4000 zł, struktura wiekowa dostosowana do aktywności rynkowej – 33% w wieku 30-39 lat, 20% w wieku 40-49 lat oraz około 17% w wieku 25-29 lat.
Subskrypcja pytań w wywiadach telefonicznych zapewnia także pełną kontrolę nad kosztami całego projektu. Klient rozlicza się adekwatnie do zagwarantowanej, stałej opłaty zadania pytania w pojedynczym wywiadzie. Przekazywana w wyniku subskrypcji baza danych zawiera poza danymi teleadresowymi i odpowiedziami na pytania, dodatkowe, podstawowe informacje o konsumencie takie jak: wiek, wykształcenie, pozycję zawodową czy wielkość gospodarstwa domowego. Klienci korzystający z oferty, zyskują także wsparcie zespołu analityków firmy, którzy na podstawie zebranych danych przygotowują analizę profilu pozyskanych prospektów oraz model scoringowy pozwalający zidentyfikować w bazie Acxiom osoby o zbliżonym do prospektów profilu.