Zasilanie telefonów z serwisu transakcyjnego MultiBanku

Funkcja zasilania telefonów komórkowych jest dostępna w zakładce wnioski. Po wybraniu pola doładuj telefon, klienci są automatycznie przenoszeni do formularza doładowań, gdzie wpisują odpowiednie dane (numer telefonu, wartość zasilenia). Autoryzacja zlecenia, wykonywanego przez usługę MultiTransfer, odbywa się przez wpisanie Kodu SMS bądź hasła jednorazowego.

– Serwisy internetowe instytucji finansowych są regularnie wzbogacane nowymi rozwiązaniami, przyjmując rolę wielofunkcyjnych portali. Obok kompleksowej obsługi finansów, klienci odwiedzający witryny banków, mogą coraz częściej dokonywać zakupów on-line, obserwować notowania giełdowe, a nawet prowadzić blogi. Wynika to z popularyzacji Internetu i rosnącej świadomości użytkowników, którzy chętnie wykorzystują ten kanał dostępu do usług bankowych. – mówi Przemysław Ćwikła, specjalista ds. E-commerce w MultiBanku – Utworzenie Pasażu Handlowego MultiBanku czy wprowadzenie doładowania telefonów pre-paid w serwisie transakcyjnym, to dowód na to, że banki dostrzegają potrzeby Klientów i starają się zapewnić im nowoczesne rozwiązania licząc jednocześnie na zwiększoną liczbę odwiedzin serwisu – dodaje Ćwikła