Zawodnik UFC Jiří Procházka został nowym ambasadorem XTB

Jiří Procházka, jeden z czołowych zawodników MMA, został kolejnym globalnym ambasadorem marki XTB. Nowa kampania globalnego brokera inwestycyjnego będzie koncentrować się na budowaniu świadomości inwestycji i wspieraniu wzrostu bazy klientów.

Współpraca z Jiřím Procházką wpisuje się w długofalową strategię marketingową XTB. Broker od dłuższego czasu współpracuje z czołowymi postaciami w środowisku sportowym, na czele ze światowej sławy trenerem piłkarskim José Mourinho, który w 2020 r. został główną twarzą globalnej kampanii XTB. Na początku roku firma nawiązała również współpracę z Joanną Jędrzejczyk, utytułowaną polską zawodniczką sztuk walki i byłą mistrzynią UFC.

We współpracy z Jiřím Procházką – który dołącza do zespołu ambasadorów XTB – broker inwestycyjny planuje kontynuować swoje intensywne działania promocyjne. W pierwszym kwartale tego roku firmie udało się osiągnąć znaczący wzrost liczby klientów, których baza liczy niemal pół miliona. Firma w I kwartale odnotowała też zysk netto w wysokości 252,6 mln zł, co oznacza wzrost o 184% rok do roku.

Jiří Procházka to jedna z czołowych postaci sztuk walki. Zasłynął już w profesjonalnej organizacji Rizin, gdzie przegrał tylko jeden ze swoich dwunastu pojedynków. Dzięki temu zdobył kontrakt w najbardziej prestiżowej organizacji UFC, w której teraz przygotowuje się do ważnego pojedynku o tytuł mistrzowski w wadze półciężkiej. W ramach najbliższej gali UFC zmierzy się 11 czerwca w Singapurze z Brazylijczykiem Gloverem Teixeirą .

Źródło: XTB