Do biura komunikacji korporacyjnej PZU dołączył Zbigniew Baranowski, jako dyrektor ds. relacji z mediami.
Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, a także studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego oraz zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia w zakresie europejskich stosunków finansowych, ekonomicznych i prawnych w Szkole Głównej Handlowej.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, media relations, komunikacji kryzysowej i komunikacji wewnętrznej. Współpracował z takimi markami jak TP/Orange, EY, Poczta Polska, hiPRO czy Grupa PERN.
Przez 9 lat odpowiadał za relacje z mediami Poczty Polskiej jako rzecznik prasowy spółki w przełomowym dla tego obszaru czasie, czyli pełnej liberalizacji rynku pocztowego i dynamicznego wzrostu konkurencji ze strony firm kurierskich.
Wcześniej pracował także dla Gazety Giełdy Parkiet, jako dziennikarz działu finanse i gospodarka, zajmując się tematyką ubezpieczeń. W ostatnim czasie realizował projekty komunikacyjne z obszaru ubezpieczeń, rynku medycznego i energetyki. Od 8 lat, wspólnie z żoną Małgorzatą prowadzi własną Fundację, która m.in. wspiera osoby 60 plus w budowaniu dobrostanu psychofizycznego.
Źródło: PZU