Zdalna obsługa firm w ING

Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą zarządzać finansami swojej firmy całkowicie zdalnie, nie wychodząc z domu. System bankowości internetowej ING Business pozwala na pełną obsługę niezależnie od miejsca, w którym się znajdują i urządzenia, z którego korzystają.

fot. REUTERS/Kacper Pempel TPX IMAGES OF THE DAY

– ING Business od wielu lat oferuje możliwość prowadzenia swojej firmy bez konieczności przychodzenia do oddziału czy spotykania się z doradcą. Teraz byliśmy w stanie łatwo i szybko przystosować nasze procesy do nowych warunków i przełączyć na zdalną obsługę również tych klientów, którzy wcześniej nie prowadzili swojej firmy w taki sposób – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za obszar klientów biznesowych.

– Nasi klienci już od dawna doceniają zdalne możliwości jakie oferuje nasz system. 98% kolejnych rachunków klienta otwieranych jest w ING Business, 96% kart jest zamawianych bezpośrednio w systemie i niemal połowa umów kredytowych jest tam podpisywana – dodał Michał Bolesławski.

Jedną z najważniejszych zalet systemu ING Business jest możliwość podpisywanie wszelkiej dokumentacji bankowej i wniosków bez konieczności wizyty w placówce oraz spotkania z doradcą bankowym. Użytkownicy podpisują dokumenty zgodnie z reprezentacją lub ustawieniami, korzystając z tych samych mechanizmów, które wykorzystywane są do autoryzacji logowania lub zleceń. Wystarczy skorzystać z odpowiedniej funkcji w systemie.

W sposób całkowicie zdalny, średnie i duże firmy oraz korporacje mogą również:

ING Business to system bankowości internetowej stworzony z myślą o średnich i dużych firmach oraz korporacjach z dostępem do wszystkich produktów, funkcji i zintegrowanych usług bankowych dla klientów korporacyjnych w jednym miejscu. System jest dostępny również w aplikacji mobilnej. System ING Business jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

ING Business w liczbach

Źródło: ING