„Zdalnie sterowana” baza Acxiom Polska

Zaproszenia na jazdę próbną, najczęstszy temat kampanii w komunikacji bezpośredniej producentów i sprzedawców samochodów, wcale nie muszą być nudne czy konwencjonalne. Mając na uwadze dużą konkurencję na rynku, chcąc zainteresować potencjalnych klientów danym modelem auta, nie wystarczy już tylko przygotować wysokiej jakości katalog prezentujący go na profesjonalnych zdjęciach w wyszukanej scenerii. Można jednakże to zrobić wciągając konsumenta do zabawy i oferując mu miłą niespodziankę.

Acxiom Polska wykorzystując zaawansowane metody analityczne przygotował specjalną bazę danych osób o najwyższym potencjale na zakup samochodu, do której to bazy klient z niej korzystający, dla każdego rekordu, otrzymuje specjalny „zestaw interaktywny” w postaci modelu samochodu + radia do jego zdalnego sterowania. Wysyłając zaproszenie na jazdę próbną, klient dołącza samochodzik, który zaproszona osoba będzie mogła uruchomić jedynie po wizycie w salonie samochodowym, gdzie dostępne będą radia sterujące zabawką.

Firma zapewnia znaczną swobodę co do wyboru modelu auta-zabawki, transport gadżetów pod wskazane miejsce, no i oczywiście precyzyjnie dobraną bazę danych potencjalnych klientów aut wraz z usługami analitycznymi (analizy wyników akcji).

Przy selekcji baz danych wzięto pod uwagę osoby aktywne zawodowo, w wieku 30-50 lat, często rodziny z dziećmi, o zarobkach powyżej średniej krajowej oraz już posiadające od minimum 3 lat samochód z segmentu C i wyższych.

Stworzone rozwiązanie pakietowe ma pomóc klientom w podniesieniu atrakcyjności przekazu oraz zwiększeniu wskaźnika odpowiedzi z organizowanych kampanii i stymulowaniu sprzedaży.

Oferta zaczyna obowiązywać od dnia 17 maja b.r.