Zen.com obniża stawki dla branży e-commerce

Fintech Zen.com zmienia cennik dla branży e-commerce. – Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom merchantów i obniżyć ponoszone przez nich koszty do minimum – mówi Michał Bogusławski, Commercial Director z Zen.com.  

Jak czytamy w komunikacie prasowym, w ramach subskrypcji Zen.com, merchanci będą mogli korzystać z niższych stawek prowizji od transakcji opłacanych Blikiem (0,18%+0,18 PLN), za pomocą kart Mastercard i Visa (0,45% + 0,18 PLN) oraz Apple Pay i Google Pay (również 0,45% + 0,18 PLN). Opłaty te dostępne będą w abonamencie za 115 zł miesięcznie, bez prowizji od płatności realizowanych przez klientów za pomocą aplikacji Zen, takich jak ekspresowe płatności za pomocą kodu QR czy numeru telefonu.

– Najtańsza rynkowa prowizja za obsługę jednej z popularnych metod płatności wynosiła dotąd 1,19%, a najdroższa sięgała niemal 3%. Tym samym właściciele średnich lub większych e-sklepów musieli płacić prowizję dochodzącą nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych w skali roku. Żaden rozsądny sprzedawca nie może pozwolić sobie na rezygnację z bramki płatności i zmniejszenie komfortu klientów. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom merchantów i obniżyć ponoszone przez nich koszty do minimum. – mówi Michał Bogusławski, Commercial Director z Zen.com.

Przedstawiciele fintechu przekonują, że nowe warunki subskrypcji bramki płatności Zen.com, to szansa na oszczędności dla średnich i mniejszych merchantów. – Naszym celem jest wspieranie e-sprzedawców. Chcemy zdejmować z ich barków zmartwienia, by  skupiali się na najważniejszym – prowadzeniu biznesu w warunkach niezwykle konkurencyjnego rynku. Dlatego konsekwentnie dodajemy kolejne metody płatności, oferujemy unikalne na rynku funkcje, jak np. całkowite przejęcie opłaty za ewentualne chargebacki oraz korzystne warunki konwersji walut. Teraz robimy kolejny krok, wyrównując szanse rynkowe dla mniejszych i średnich firm – dodaje Michał Bogusławski.

Zen.com zmienia warunki tuż przed Black Friday i bożonarodzeniowym szczytem zakupowym. Zapewnia jednak, że nowe stawki subskrypcji nie są przejściową promocją na okres przedświąteczny – będą obowiązywały przez cały okres umowy zawartej z fintechem.

WB/Zen.com