ZEN.COM modyfikuje swój model biznesowy idąc w ślady największych konkurentów na rynku i udostępniając nieodpłatną możliwość korzystania z aplikacji. Z dniem 10 października ZEN wprowadza nowy plan taryfowy Free, który nie podlega żadnym opłatom miesięcznym. Ponadto ZEN.COM zmienia plany taryfowe dla obecnych użytkowników aplikacji i powiązane z nimi koszty obsługi transakcji. W związku z modyfikacją planów, ZEN wprowadza też nową, wirtualną kartę Mastercard, która niesie ze sobą dodatkowe korzyści: od 0,5 do 1% zwrotu kosztów wszystkich zakupów opłaconych nią online.
Kluczowe zmiany w taryfach obejmują wprowadzenie bezabonamentowego planu Free, obniżenie miesięcznej opłaty w planie Gold oraz podniesienie opłaty miesięcznej w planie Platinium. Prowizje w planach zostały dostosowane do częstości korzystania z poszczególnych usług platformy tak, aby zrównoważyć zmiany w abonamentach. W ramach bonusu dla klientów ZEN.COM wprowadził także moneyback od 0.5-1% z nową wirtualną kartą. Więcej o zmianach i nowych cennikach można dowiedzieć się na ZEN.COM.
Na zmiany w planach taryfowych wpływ ma m.in. sytuacja rynkowa: gwałtownie rosnąca inflacja oraz koszty biznesowe. ZEN dostosowuje ofertę tak, aby zachować najwyższy poziom obsługi zwiększającej się puli klientów oraz rozwijać usługi.
– Naszym celem jest udoskonalanie oferty, rozwój biznesu oraz sprostanie wymogom coraz bardziej konkurencyjnego sektora. Chcemy, aby nasi klienci dostali najwyższej jakości usługę w najbardziej korzystnych cenach na rynku. Dlatego uważnie przeanalizowaliśmy ich potrzeby, częstość i intensywność korzystania z aplikacji ZEN.COM, po czym zaplanowaliśmy odpowiednie zmiany w planach taryfowych i cenach. Bierzemy też pod uwagę inflację i rosnące koszty biznesu, które są niestety czynnikami niezależnymi od nas. Jesteśmy przekonani, że dzięki najatrakcyjniejszej na rynku ofercie nie tylko zwiększymy zainteresowanie naszymi rozwiązaniami i pozyskamy nowych użytkowników, ale też będziemy w stanie kontynuować wzrost oraz pracować nad innowacjami – mówi Michał Bogusławski, Chief Commercial Officer w ZEN.COM
Źródło: Zen.com