Zentropy łamie konwencję

Zentropy łamie konwencję serwisów firmowych koncentrujących się na prezentacji oferty, rozpoczyna bowiem komunikację z internautami od zaproszenia do zabawy. Agencja przygotowała dla nich grę interaktywną, która dzięki efektownemu rozwiązaniu symulacji trójwymiarowości oraz prostej grafice przekazuje ducha zabawy kojarzącego się z produktami do stylizacji włosów play ball L’Oréal Professional. Do kosmetyków nawiązuje również tytuł gry oraz wykorzystane w niej gumowe piłeczki, które przypominają opakowania kosmetyków.

Interakcja z wciągającą grą i inteligentnym product placementem trafiają do młodych odbiorców, a dynamizm serwisu oraz ścieżka dźwiękowa podkreślają podstawowe założenie marketingowe „Trzeba się bawić!” .

Postaci z gry swoją kolorystyką i stylem uczesania nawiązują do trzech promowanych w serwisie kosmetyków play ball: beach crème, motion gelée i deviation paste, z opisem których można zapoznać się klikając na ikonki produktów. Tu również internauci znajdą zaproszenie do zabawy – tym razem z własną fryzurą. Informacje zawierają bowiem „reguły gry” (sposób stosowania produktów) oraz wskazówki „z kim się bawić” (do jakiego typu włosów przeznaczony jest dany kosmetyk).

Na zakończenie zabawy, po wypełnieniu ankiety konkursowej uczestnicy mogą wygrać nagrody – kosmetyki modelujące do włosów tecni.art z serii play ball.

Grupą docelową projektu są osoby w wieku 18-27 lat, korzystające często z Internetu, które lubią niekonwencjonalne, zaskakujące przekazy marketingowe. Serwis trafia w ich gust swoją świeżością i dynamizmem.