Zepter będzie sprzedawał usługi finansowe

Jak podaje dziennik, na początek Marshaly ruszy ze sprzedażą karty kredytowej przygotowanej przez Zeptera we współpracy z GE Money Bankiem. „- Spółka będzie dotarczać produkty finansowe obecnym i nowym klientom Zeptera. Po okresie rozruchu chcemy sprzedawać do 4 tys. kart kredytowych miesięcznie. Każdy z naszych przedstawicieli powinien sprzedać co najmniej cztery tego typu produkty w miesiącu” – mówi Grzegorz Wilkosz, dyrektor generalny Zepter International Poland. „- Chcemy w ciągu najbliższych lat pozyskać kilkaset tysięcy nowych klientów” – dodaje.

„Posiadaczom karty przysługiwać będą rabaty, a produkty Zeptera będą mogli kupować na nieoprocentowane raty. Przy pomocy karty będą mogli regulować wszystkie płatności, mając dostęp do nieoprocentowanego – w ciągu pierwszych 54 dni – kredytu […].”, czytamy.

Gazeta pisze, że finansowy oddział szwajcarskiego koncernu zajmie się też dystrybucją ubezpieczeń i produktów inwestycyjnych z oferty banków. W ofercie znajdą się także kredyty gotówkowe i hipoteczne.

Więcej szczegółów w „The Wall Street Journal Polska”.