ZFPR o profesjonalnych usługach PR

ZFPR chce zwrócić uwagę osób odpowiedzialnych za public relations i komunikację w największych polskich przedsiębiorstwach na to, jak ważnym narzędziem jest PR oraz jakie znaczenie dla firmy ma świadome, konsekwentne kreowanie wizerunku i budowanie odpowiednich relacji z grupami otoczenia.

1 października rozpocznie się pierwszy z czterech etapów mailingu. Wybrane osoby, otrzymają przesyłki ze stoperem i listem wyjaśniającym metaforyczne znaczenie gadżetu. W tym przypadku dbanie o opinie i budowanie wizerunku firmy jest porównane do biegu długodystansowego, a agencje PR to doświadczeni, godni zaufania trenerzy, którzy pomagają w osiągnięciu sukcesu i wygraniu wyścigu. Kolejne etapy mailingu będą uruchamiane w odstępach około trzech tygodni.

Usługi public relations w Polsce są wciąż niedoceniane. Tą kampanią chcemy zwrócić uwagę przedsiębiorców na to, jak wiele mogą zyskać firmy współpracując z renomowanymi agencjami PR zrzeszonymi w naszym Związku – powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations.

Ważnym elementem kampanii będzie również Mind Mapa, która ukaże się 24 października, jako specjalny dodatek do tygodnika Media&Marketing Polska, który objął patronatem tę publikację. Będzie to graficzna prezentacja najważniejszych usług oferowanych przez agencje PR swoim klientom.

Informacje o kampanii oraz jej kolejnych etapach będą dostępne na stronie internetowej www.zfpr.pl.