Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

Na początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw – trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.

Zielona Budka wykorzysta wizerunek trolla Hugo w serii pięciu najnowszych produktów – powiedziała Dagmara Frysiak Dyrektor ds. Marketingu, Członek Zarządu, Zielona Budka S.A. Chcielibyśmy ofiarować dzieciom nie tylko pyszne lody, ale także przyjemność zabawy z żądnym przygód bohaterem filmów, gier komputerowych i programów telewizyjnych.

Seria nowości Zielonej Budki z trollem Hugo to lody impulsowe i familijne. Hugo Agent, lód na patyku łączy smak czekolady z pina coladą, Hugo kubek to lody w kubeczku waniliowo-truskawkowo-kakaowe, natomiast Hugo Skrzynia Skarbów kryje kolekcję 9 sztuk lodów na patyku, zarówno mlecznych jak i soczyście owocowych. Wśród lodów familijnych znalazły się Hugo – żelkowe szaleństwo – lody o smaku śmietankowo-truskawkowym z kolorowymi żelkowymi misiami i Hugo – czekoladowy odlot – lody o smaku baby banana – kakaowym z dodatkiem czekoladowych gwiazdek i serduszek.

Wybraliśmy do współpracy Zieloną Budkę ponieważ jest to firma przyjazna młodym konsumentom, zapewniająca im bogatą oraz atrakcyjną ofertę lodów. Zieloną Budkę, podobnie jak postać Hugo, zna wielu milusińskich
– powiedział Bartosz Bodnar, Wiceprezes Zarządu QST Marketing Group. Jest to jedyny producent lodów w Polsce, który wprowadził do swoich produktów element edukacyjny – patyczki Małego Konstruktora.