Złota kolekcja „Biznes” z Gazetą Wyborczą

W poniedziałek 29 października ukaże się pierwszy tom kolekcji „Biznes” – „Zarządzanie firmą cz. 1” – w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne tomy, m.in. Marketing, Finanse czy Zarządzanie zasobami ludzkimi i Słownik pojęć ekonomicznych, będą się pojawiać w każdy poniedziałek.

Kolekcja „Biznes” to seria książek autorstwa ponad 200 ekspertów światowej klasy, m.in.: Philipa Kotlera, Charlesa Handy’ego, Warrena Bennisa Daniela Golemana, Christophera Bartletta. Adresowana jest do kadry zarządzającej: menedżerów, przedsiębiorców, a także studentów. W książkach znajdą się praktyczne rozwiązania, rady, przykładowe plany działania oraz informacje o nowych trendach w światowym biznesie.

Kolekcja „Biznes” jest wsparta promocją w telewizji: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN24, w prasie: w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w czasopismach Agory, w tygodniku „Polityka” i „Media Marketing”, a także na portalu Gazeta.pl. Za kreację kampanii odpowiada AGORA , za produkcję spotu telewizyjnego dom produkcyjny TIMECODE, za zakup i planowanie mediów – dom mediowy Starlink.

Partnerem kolekcji jest Raiffeisen Bank Polska S.A.

Patroni medialni: TOK FM i Gazeta.pl