Celem Konkursu jest promowanie Internetu jako formy przyjaznej i efektywnej komunikacji z inwestorami.
Ocenie w Konkursie podlegają strony internetowe wszystkich spółek, których akcje w dniu 10 lipca 2008 roku są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na rynku NewConnect. Witryny spółek podzielone są na 4 kategorie: I – strony spółek należących do indeksów WIG20 i mWIG40, II – witryny spółek sWIG80, III – strony pozostałych spółek notowanych na GPW oraz IV – strony spółek rynku NewConnect.
W II etapie (1 sierpnia – 10 września) dwunastoosobowe Jury złożone ze specjalistów w 6 dziedzinach wyłoni 3 nominatów w każdej kategorii.
Nominowane przez Jury strony ocenią w III etapie członkowie Kapituły, których pracom przewodniczy Ludwik Sobolewski, Prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Ogłoszenie wyniku Konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi podczas Kongresu SEG 3 października 2008 roku.
Patronat nad Konkursem objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Patronami medialnymi zostali: „Rzeczpospolita”, Gazeta Giełdy „Parkiet”, Polska Agencja Prasowa, Bankier.pl, tygodnik „Computerworld”, tygodnik „Media & Marketing Polska”, miesięcznik „Manager Magazin”, kwartalnik „i-biz”, Radio PIN oraz Telewizja TVN CNBC Biznes.
Regulamin Konkursu, harmonogram oraz wszystkie informacje są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl.