Jury konkursu marketingu bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowanego przez magazyn Media i Marketing Polska, nagrodziło agencję w kategorii innowacje za projekt „Centra redempcyjne w salonach prasowych sieci HDS” zaprezentowany na przykładzie świątecznej promocji firmy Unilever dla marki Rama pod hasłem „Sprytne Dzieciaki”.
Celem projektu realizowanego wspólnie z siecią HDS było wprowadzenie na polski rynek nowej usługi pozwalającej na wydawanie nagród w promocjach konsumenckich za pośrednictwem salonów prasowych InMedio i Relay. Pierwszą firmą, która skorzystała z tej usługi był Unilever Polska. Centra redempcyjne wykorzystane w promocji Ramy, stanowiące idealną alternatywę do wysyłki pocztowej, bardzo szybko zostały zaakceptowane przez uczestników promocji i uznane za atrakcyjną formę odbioru nagród, zachęcającą do wzięcia udziału w promocji wszystkie te osoby, dla których wariant z wykorzystaniem poczty jest zbyt czasochłonny i mało wygodny. Zarówno promocja „Sprytne Dzieciaki”, jak i testowanie nowej usługi na polskim rynku zakończyły się sukcesem, który został doceniony przez Jury konkursu.
W dziewiątej edycji konkursu marketingu bezpośredniego „Złota Strzała” Jury, złożone z przedstawicieli klientów oraz agencji, oceniło 74 prace w 9 kategoriach, przyznało
11 statuetek „Złotej Strzały” oraz 6 wyróżnień.