Złota Strzała i wyróżnienie dla TEQUILA\Polska

„Zakochane Warzywa” to akcja o charakterze wizerunkowym realizowana przez TEQUILA\Polska dla marki Knorr. W ramach akcji przekazywana jest idea „Od zakochania do spróbowania” w Atlasie Kulinarnym ukazującym się co sobotę do Gazecie Wyborczej. ”Zakochane warzywa” zapoczątkowały cały szereg podobnych linii kreatywnych dla innych marek. TEQUILA\Polska otrzymała również wyróżnienie w kategorii kampania – za kampanię „Żubr występuje wszędzie”, realizowanej dla marki Żubr. W ramach tej kampanii organizowane były w Polsce Północnej eventy Żubra, które organizowała agencja \SALES LINK wchodząca również w skład grupy TBWA\COMMUNICATION GROUP.

W skład jury dziewiątej edycji konkursu marketingu bezpośredniego „Złota Strzała” zasiedli przedstawiciele agencji oraz Klienci korzystających głównie z usług agencji BTL. Spośród 74 zgłoszonych prac Jury łącznie przyznało 11 nagród oraz 6 wyróżnień.

W ubiegłorocznej edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała TEQUILA\Polska otrzymała „Złotą Strzałę” w kategorii „przesyłka bezpośrednia B2C” za „List z Londynu” – akcję przygotowaną dla Kompanii Piwowarskiej oraz wyróżnienie w kategorii „projekt graficzny” za pracę „Tyski magic disc” dla tego samego klienta.