„Złote czasy nie minęły” – Sportingbet.com

Stronę zaprojektowano z myślą o osobach, zafascynowanych klimatem Ameryki lat dwudziestych i trzydziestych. Odwiedziny serwisu to podróż w czasie, przenosząca użytkownika do okresu obfitującego w wydarzenia, śmiałe rozgrywki i dreszcze emocji. www.zloteczasy.pl to miejsce dla ludzi, dla których dobra zabawa i wirtualne wygrane to najlepszy sposób na relaks po ciężkim dniu pracy.

Unikalną i szczegółowo dopracowaną oprawę graficzną strony www.zloteczasy.pl przygotował Tomasz Leśniak – wybitny polski rysownik komiksów, twórca „Jeża Jerzego” oraz serii „Tymek i Mistrz”. Stworzone przez Leśniaka postacie, to soczysty zbiór nietuzinkowych charakterów – są wśród nich stali bywalcy kasyna, wytrawni gracze, jak również osoby pozornie niemające nic wspólnego z tego typu rozrywką. Wszyscy znaleźli się tam w jednym celu – żeby zaczerpnąć oddechu i zrelaksować się po trudach pracy.

Użytkownik strony poznaje ciekawe fakty na temat Sportinget.com oraz zasad i historii gry. Samo wejście na witrynę premiowane jest wirtualną nagrodą pieniężną. Rozmowy, które można odbyć przy stole z ruletką czy przy pokerze to nie jedyna przyjemność, jaka czeka odwiedzających portal gości… to tylko przygrywka do dalszej, fascynującej zabawy.

Serwis wyróżnia się oprawą graficzną i dźwiękową. Projekt przygotowała agencja K2 Internet S.A. Dyrektorem kreatywnym projektu był Łukasz Lewandowski.

Kampanię promującą stronę przygotowało Media Contacts. Bannery reklamowe pojawią się między innymi na portalach Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, oraz na stronach biznesowych: Parkiet.com, Bankier.pl, Money.pl, Puls biznesu.pl.