Złote OKO

– Nasz udział w rynku depozytów gospodarstw domowych wynosi 8,1%. To o 2,1 pkt proc. więcej niż rok temu. Spodziewaliśmy się, że tak dobry wynik zostanie osiągnięty dopiero z końcem tego roku – mówi Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego.

Bank zakończył dwumiesięczną kampanię promocyjną nowego produktu – otwartego konta oszczędnościowego OKO. – Nie zanotowaliśmy na razie odpływu środków po zakończeniu promocji. Oznacza to, że na koniec lipca nasz udział w rynku depozytów może jeszcze wzrosnąć – dodaje prezes. Bankowi udało się zgromadzić w czasie promocji depozyty o wartości 2,2 mld zł. Przyrost netto wyniósł około 1,7 mld zł. – Reszta to środki przetransferowane na otwarte konta oszczędnościowe z innych lokat w naszym banku – komentuje prezes Bartkiewicz.