Złote Spinacze 2009. Kto ma szanse na statuetkę?

Najlepsze projekty PR zgłoszone w piętnastu kategoriach przeszły do finału Złotych Spinaczy 2009. Zwycięzców rywalizacji poznamy po zakończeniu drugiego etapu konkursu, podczas uroczystej Gali, 25 listopada w hotelu InterContinental.

Tegoroczny konkurs Złotych Spinaczy, rozszerzony o nowe kategorie, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. W rywalizacji udział wzięło 131 zgłoszeń, spośród których jury wyłoniło 43 najlepsze. Najwięcej nominacji  – po cztery – otrzymały agencje Euro RSCG Sensors oraz Partner of Promotion, trzy nominacje zdobyły agencje Raczkiewicz Chenczke Consultans (RC2), Hill&Knowlton Poland oraz projekt będący inicjatywą kilku tysięcy konsumentów usług bankowych, zrzeszonych wokół stron internetowych nabiciwmbank.pl i mstop.pl.

Nominowane zostały następujące projekty:

 

KATEGORIE GŁÓWNE:

 

PR korporacyjny

 

PR produktu

 

Kampania edykacyjna

 

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

 

Public Affairs &Lobbing

 

 

Kampania społeczna

 

Komunikacja wewnętrzna

 

Event komercyjny

 

Event społeczny

 

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

 

CSR

 

PR miejsca, miasta lub regionu

 

 

 

KATEGORIE SPECJALNE

 

Kreatywność

 

Efektywność

 

PR on-line

 

 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 25 listopada na zakończenie Kongresu PR Forum 2009 w Hotelu InterContinental w Warszawie. Zgłoszenia na ceremonię są przyjmowane za pośrednictwem strony www.porforum.pl

Partnerem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: TVN CNBC, Radio PIN, Brief, magazyn PRO-Kreacja, Onet.pl, Goldenline.pl, Mediarun.pl, Bankier.pl oraz PRnews.pl.

Źródło: Związek Firm Public Relations