Złote Spinacze 2010 w fazie finałowej

Znamy już finalistów ósmej edycji Złotych Spinaczy. Nominacje do nagrody głównej otrzymało 45 najlepszych projektów spośród 104 zgłoszeń nadesłanych do konkursu.

Zwycięzców rywalizacji poznamy podczas uroczystej gali 25 listopada w hotelu InterContinental w Warszawie.

Najwięcej nominacji – cztery – otrzymała agencja Euro RSCG Sensors, po trzy nominacje zdobyły firmy Ciszewski Public Relations, Hill and Knowlton Poland oraz GENESIS Public Relations.

“Przed jury jeszcze wiele pracy, bo w drugim etapie oceniane będą nominowane projekty uzupełnione o dodatkowe informacje. Prawdziwa rywalizacja dopiero się rozpoczyna, ale już 25 listopada poznamy najlepsze projekty PR ostatniego roku” – podkreśla Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations, organizatora konkursu.

Nominowane zostały następujące projekty:

KATEGORIE GŁÓWNE:

PR korporacyjny

 

PR produktu

Kampania edukacyjna

 

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

 

Public Affairs &Lobbing

 

Kampania społeczna

 

Komunikacja wewnętrzna

 

Event komercyjny

 

Event społeczny

 

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

CSR

 

PR miejsca, miasta lub regionu

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

Efektywność

PR on-line

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 25 listopada na zakończenie Kongresu PR Forum 2010 w Hotelu InterContinental w Warszawie. Zgłoszenia na ceremonię są przyjmowane za pośrednictwem strony www.porforum.pl.

Partnerem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Polsat News, Radio PiN, Dziennik Gazeta Prawna, Brief, PRoto.pl, Newsline.pl, GoldenLine.pl, Bankier.pl, PRNews.pl, Mediarun.pl, internetPR.

***

Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 32 agencje. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations. Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, umacnianie pozycji zawodu Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR. Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR. Związek jest organizatorem PR FORUM – dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia na licencji prestiżowej szkoły London School of Public Relations.

Dodatkowe informacje:

Jadwiga Święcicka-Stępak

Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations

tel. 0 22 630 83 65

mail: jadwiga.swiecicka-stepak@zfpr.pl

Źródło: PR News