Złote Strzały trafiły celnie do S4

S4 nagrodzona została Golden Arrow w dwóch kategoriach: Field and Event Marketing B2C w miejscu sprzedaży – za „Szkockie Zabawy” oraz w kategorii Open za Autoprezentację – Świąteczne Zwierzątko S4.

„Szkockie Zabawy” – nagrodzone wcześniej w konkursie Kreatura 2006 to efekt pracy zespołu: Norbert Wawro (Dyrektor Kreatywny), Igor Banaszewski (Art Director), Klementyna Kantorek (Copywriter), Sylwia Zdulska (Account Manager) i Ewa Grzyb (Account Manager). Plakat w trzech layoutach był elementem wspierającym animacje sprzedaży w pubach w całej Polsce.

Niekonwencjonalny direct mailing – „Świąteczne Zwierzątko S4” – został wyróżniony Golden Arrow w kategorii Open. Klienci S4 na tydzień przed Wigilią otrzymali tajemnicze paczki z instrukcją, jak troskliwą opieką nad wirtualną sarenką zachęcić ją do wigilijnych zwierzeń. Sarenka prosiła: karm mnie, kochaj mnie i nigdy nie opuszczaj, a w wigilijną noc wdzięczna za sól, wodę i sianko przemówiła ludzkim głosem do swych żywicieli, a były to słowa tyleż zaskakujące, co zastanawiające: Jestem jak barszcz. Ani zaszkodzę, ani pomogę.

Projekt sarenka łączył różnorodne kanały komunikacji, pocztę tradycyjną, elektroniczną i komunikację voice mail. Ma on wielu autorów, ponieważ narodził się w czasie burzy mózgów. Są to m.in. Norbert Wawro, (Creative Director), Michał Kałuża (Multimedia Creative Director) oraz Klementyna Kantorek (Copywriter).