Złoto dla TEQUILA\Polska za kampanię dla „Tyskie 375 lat” w Konkursie KTR

TEQUILA\Polska otrzymała w konkursie kreacji reklamowej nagrodę za zintegrowaną kampanię, którą pod hasłem „Tyskie ma 375 lat” prowadziła przez cały 2004 rok dla marki Kompanii Piwowarskiej.

Jak mówi Przemysław Wojak – Dyrektor Kreatywny TEQUILA\Polska – „Nagroda jest dla nas zaszczytem. To potwierdzenie, że kreatywność ma znaczenie w branży BTL, mimo, że nie zawsze dociera do konsumentów w tak spektakularny sposób, jak w reklamie klasycznej. Dlatego cieszę się, ze w tym roku Agencje BTL mogły przedstawić swoje prace w Konkursie KTR. Kampania prowadzona dla marki Tyskie była dla TEQUILA\ jednym z najważniejszych projektów ubiegłego roku, wymagała wykorzystania wielu różnorodnych narzędzi. Cieszę się, że nasza praca została doceniona”.

W konkursie wzięły udział agencje ATL i BTL, Interactive, studia graficzne, design, filmowe i fotograficzne oraz butiki kreatywne i małe firmy reklamowe. Organizatorem Festiwalu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy, oraz Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce. Obok kategorii Reklama zostały przyznane nagrody w kategorii Grafika/Design, Nowe Media (Internet i nowe media elektroniczne), Warsztat, Fotografia i Film.

Konkursu Klubu Twórców Reklamy to kolejna, po Konkursie EFFIE, wielka impreza organizowana dla środowisk reklamowo – biznesowych w Polsce.