Złoty Bankier dla ING za najlepsze social media

fot. Shutterstock

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. 

ING Bank Śląski doceniono za sprawną obsługę klientów. Jak podaje redakcja: Firmowe kanały w mediach społecznościowych mają ułatwić klientom kontakt z bankiem. Właśnie dlatego ING Bank Śląski wygrał w kategorii social media. Na profilu banku na Facebooku moderatorzy nie tylko odpowiedzieli na 96 proc. pytań klientów, lecz także zrobili to w najkrótszym czasie ze wszystkich analizowanych banków.

Media społecznościowe to dla nas istotny kanał komunikacji i rozmowy z klientami. To miejsce, gdzie poruszamy ważne społecznie tematy, angażujemy i budujemy relacje. Dzięki temu ING już od lat jest w czołówce banków najchętniej obserwowanych na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Twitterze. Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, bo z jednej strony to wyraz wsparcia od naszej społeczności – fanów i klientów, z drugiej strony to ocena kapituły, ekspertów którzy docenili nasze działania. To ogromnie cieszy i motywuje do dalszej pracy. Dziękuję za wszystkie oddane na nas głosy, a całemu zespołowi za ogromne zaangażowanie, dzięki któremu możemy po raz czwarty świętować, że ING został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych – powiedziała Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.

W głosowaniu internautów wybierano bank, który najlepiej komunikuje się w mediach społecznościowych. Do wskazań internautów dołączyły głosy ekspertów branżowych. ING Bank Śląski został wyróżniony w tej kategorii już czwarty raz!

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – ponad 250 tys. obserwujących,
  • YouTube – ponad 200 tys. subskrybujących,
  • Twitter – ponad 20 tys. obserwujących,
  • LinkedIn – ponad 21 tys. obserwujących,
  • Instagram – ponad 11 tys. obserwujących.

Ranking Złoty Bankier to największy w kraju projekt badawczy poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi – Kantar Polska i Obserwatorium.biz.

Więcej tu: https://www.bankier.pl/zlotybankier/