Złoty Bankier. PKO Bank Polski 6 razy na podium

fot. Shutterstock

W rankingu Złoty Bankier 2020 PKO Bank Polski aż sześć razy zajął miejsce na podium. Został nagrodzony w badaniu wielokanałowej jakości obsługi. W kategoriach produktowych eksperci docenili konto osobiste i kredyt hipoteczny. Ze spotem reklamowym „Młodym dużo się wydaje”, 5. PKO Biegiem Charytatywnym i aktywnością w social media bank został wiceliderem głosowania internautów.

PKO Bank Polski znalazł się na podium badania wielokanałowej jakości obsługi Złoty Bank. Trzecie miejsce dał mu wysoki poziom obsługi w oddziale. Doradcy umiejętnie diagnozowali potrzeby i przedstawiali ofertę celnie odpowiadającą na nie. W rozmowach z klientem stawiali na nowoczesność, aplikację mobilną prezentowali na smartfonach i robili to zdecydowanie częściej niż konkurencja. Sukcesem jest również wyrównany poziom obsługi klientów w różnym wieku.

Bank został liderem badania pod względem ergonomii zarówno aplikacji mobilnej, jak i serwisu transakcyjnego. Szczególną uwagę testerów zwróciły ich prostota i przejrzystość – eksponowanie kluczowych informacji od razu na pulpicie. Bank dobrze oceniony został też za dostępność systemów.

Na podstawie porównania cenowych i niecenowych parametrów ofert produktowych uczestniczących w rankingu banków, eksperci branżowi przyznali PKO Bankowi Polskiemu dwa trzecie miejsca: za konto osobiste – bank zgłosił PKO Konto dla Młodych, PKO Konto bez Granic i PKO Konto za Zero oraz za kredyt „Własny Kąt hipoteczny”. Produkt ten od lat cieszy się uznaniem klientów i ekspertów jest w grupie najczęściej wyróżnianych w historii rankingu.

We wszystkich trzech kategoriach Złotego Bankiera ocenianych przez internautów bank zajął drugie miejsca. Docenione zostały: spot „Młodym dużo się wydaje”, jubileuszowy, 5. PKO Bieg Charytatywny i aktywność w social media. Dziękujemy za wszystkie głosy oddane na PKO Bank Polski.

Reklamy z udziałem Macieja Musiała, jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia wspierają wizerunek marki, otwarcie komunikującej się z młodymi. Ponadto zaangażowanie banku w akcje charytatywne oraz interakcja poprzez internetowe kanały komunikacji jak Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, LinkedIn sprawiają, że PKO Bank Polski angażuje i buduje relacje ze społeczeństwem.

Złoty Bankier to badanie poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media, społecznego zaangażowania banków oraz najbardziej innowacyjnych rozwiązań na rynku finansowym. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i „Puls Biznesu”, a partnerami merytorycznymi – Kantar i Obserwatorium.biz. W tym roku motywem przewodnim badania były pokolenia. Sprawdzano, czy i jak banki dostosowują swoje działania do realnych potrzeb i stylu życia klientów.