„Jesteśmy bardzo dumni i zaszczyceni. Tym bardziej, że jest to nagroda przyznawana przez Klientów. Oczywiście miło być dobrze ocenianym także przez ekspertów, jednak najważniejsze jest dla nas zdanie osób, które korzystają z naszych usług.” – twierdzi Wojciech Dworakowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży, Członek Zarządu DF QS.
Laur Klienta to nagroda, która jest przyznawana w oparciu o wywiady osobiste i telefoniczne przeprowadzane z Klientami – w tym wypadku – usług doradztwa i pośrednictwa kredytowego. Klienci, którzy mieli okazję odwiedzić agencje QS Kredyt lub markety kredytowe Multika należące do sieci Domu Finansowego QS, ocenili je jako najlepsze w Polsce.
„Złoty Laur Klienta to tak naprawdę nagroda dla współpracujących z nami Agentów QS Kredyt i Multika. Jesteśmy im bardzo wdzięczni za trud, który wkładają w swoją codzienną pracę, obsługując naszych wspólnych Klientów. Staramy się im w tym pomagać. W ostatnich tygodniach uruchomiliśmy m.in. projekt >Bumerang<, którego zadaniem jest ujednolicenie i podniesienie standardów obsługi Klienta. Dzięki temu powinniśmy wzmocnić swoją pozycję na rynku usług doradztwa i pośrednictwa kredytowego” – mówi Justyna Świerzyńska, Dyrektor Pionu Marketingu i Rozwoju. Dom Finansowy QS jest właścicielem marek QS Kredyt i market kredytowy Multika stanowiących dwie odrębne sieci sprzedaży oferujące – przede wszystkim – kredyty gotówkowe i konsolidacyjne.