Złoty Spinacz dla Partner of Promotion

Spośród 56 kampanii zgłoszonych w tym roku przez 31 instytucji do finału konkursu przeszły wszystkie projekty przesłane przez Partner of Promotion. Oprócz zwycięskiego projektu przeprowadzonego dla Nationwide Global, jurorzy docenili i wyróżnili pozostałe dwa projekty Agencji przeprowadzone dla Rockwool Polska oraz dla Motoroli. Oba przedsięwzięcia rywalizowały ze sobą w kategorii „PR produktu”.

– Komunikacja kryzysowa i antykryzysowa to najtrudniejszy element w public relations i zawsze wielkie wyzwanie dla agencji. Tym bardziej cieszy nas prestiżowa statuetka Złotego Spinacza. To już czwarta tak prestiżowa nagroda dla nas w dziedzinie działań antykryzysowych – mówi Paweł Trochimuk, Prezes Agencji Partner of Promotion.

Partner of Promotion jest najbardziej utytułowaną polską agencją w dziedzinie komunikacji kryzysowej. W czerwcu br. Agencja otrzymała statuetkę SABRE za działania dla Inteligo Financial Services. Ten sam projekt został także nagrodzony Złotym Spinaczem w grudniu 2004 r. W 2000 r. Partner of Promotion została także doceniana za zarządzenie kryzysem podczas reformy górnictwa węgla kamiennego w Polsce.

Działania PR prowadzone dla Nationwide są przykładem bardzo udanej komunikacji antykryzysowej. Przyjęta strategia oraz prowadzone działania w dużym stopniu wsparły proces sprzedaży Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Nationwide w Polsce. Agencji udało się z sukcesem zrealizować założone cele – spółka uniknęła kryzysu. Udało się skierować zainteresowanie mediów na założone przez Agencję tory (utrzymując przy tym stan zdrowego napięcia przed transakcją) oraz zredukować napięcia wśród pracowników i partnerów.

Konkurs „Złote Spinacze ZFPR”, którego celem jest podwyższenie standardów oferowanych usług PR, wyłania corocznie najlepsze projekty PR w poszczególnych kategoriach.