Złoty Spinacz dla programu „Odnaleźć siebie” realizowanego przez On Board PR

Konkurs jest organizowany przez Związek Firm Public Relations już po raz trzeci. Nagrody – statuetki „Złotego Spinacza” przyznawane są za programy public relations w dziewięciu kategoriach dotyczących różnych obszarów komunikacji. Celem konkursu jest promowanie najwyższych profesjonalnych standardów w pracy oraz rzetelności i zaangażowania w działania na rzecz kreowania wizerunku publicznego i komunikacji społecznej. Decyzje o przyznaniu Złotych Spinaczy ZFPR podejmuje jury składające się z uznanych autorytetów w branży PR i medialnej.

Nagrodzona „Złotym Spinaczem” kampania „Odnaleźć siebie” była realizowana przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Celem programu było przełamywanie barier społecznych związanych z leczeniem psychiatrycznym. Elementami programu były m.in. cykl otwarć bezpłatnych Centrów Pomocy w całej Polsce w miejscach, które nie kojarzą się z pomocą psychiatryczną, tworzenie możliwości dialogu osób cierpiących na choroby psychiczne i osób zdrowych, działania edukacyjne ukierunkowane na budowanie świadomości dróg diagnostyki i leczenia schorzeń. Partnerem programu jest polska firma farmaceutyczna Adamed.

Wręczenie przedstawicielom firmy On Board PR statuetki „Złotego Spinacza” miało miejsce wczoraj, 24 listopada 2005 r. podczas uroczystej gali zorganizowanej w warszawskim hotelu Radison SAS.