Nowatorski projekt promujący ofertę Getin Banku dla firm „Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem” zdobył Złotego Spinacza w kategorii Business-to-business. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest najlepszym projektom z branży public relations podczas corocznej Gali Złote Spinacze organizowanej przez Związek Firm Public Relations.
Podczas tegorocznej Gali Złotych Spinaczy o nagrodę główną w 19 kategoriach rywalizowało 55 najlepszych projektów. „Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem” zrealizowany przez agencję Raczkiewicz Chenczke Consultants i zespół PR Getin Noble Bank był bezkonkurencyjny w kategorii Business-to-business. Do jego wykonania zostały wykorzystane kreatywne narzędzia PR, co przyczyniło się do przełamania schematów komunikacji B2B. Wyróżniającymi elementami kampanii były m.in. konkurs, dzięki któremu w Polsce zadziała pierwsza szkoła językowa na kółkach oraz zaangażowanie w roli „twarzy kampanii” autentycznych klientów banku. Wpływ działań PR na znaczący wzrost zainteresowania ofertą i wzrost sprzedaży zostały docenione przez Jury konkursu.
– Ogromnie cieszy nas wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, jakim są Złote Spinacze. Wspólna praca nad projektem uświadomiła nam, jak wielki potencjał drzemie w polskich przedsiębiorcach. Getin Bank został stworzony przez polskiego przedsiębiorcę, dlatego znamy wartość pracy, pasji i wysiłku, jakie trzeba włożyć w rozwój własnego biznesu. Te wartości przyświecały nam przy planowaniu tej kampanii. Znamy też wyjątkowe poczucie satysfakcji, gdy marzenie zamienia się w sukces – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank.
Projekt był realizowany wspólnie przez agencję Raczkiewicz Chenczke Consultants i zespół PR Getin Noble Bank.
Źródło: GETIN Bank