Złoty Spinacz dla Wizjonerów!

„Wizjonerzy Poszukiwani!” to innowacyjny pomysł oraz kreatywna i efektywna realizacja. Poszukiwano prawdziwych wizjonerów nowoczesnej technologii – osoby zainteresowane GSM i mające oryginalne pomysły na zastosowanie telefonii mobilnej w codziennym życiu. Projekt, dzięki wypracowanej, spójnej koncepcji realizacji i promocji medialnej, zyskał ogromne zainteresowanie. W sumie nadesłano ponad 1 500 propozycji, jak kreatywnie wykorzystać technologię GSM. „Od początku naszej działalności staramy się wyznaczać standardy rozwoju telefonii komórkowej na polskim rynku wspierając autorskie pomysły i wdrażając innowacyjne rozwiązania” – mówi Ryszard Woronowicz, rzecznik prasowy Plus GSM. „> to przejaw realizacji tej strategii – udział w projekcie stanowił dla jego uczestników szansę realizacji ambicji zawodowych. Cieszę się, że także najlepszy standard wykonania i promocji tego przedsięwzięcia zdobył prestiżowe wyróżnienie, jakim jest statuetka >” – komentuje Ryszard Woronowicz

„Sukces projektu > to efekt pracy zespołowej, w tym zaangażowania i wymagań Klienta – wizjonerów pracujących w Plus GSM, którzy podjęli się wyzwania poszukiwania wartościowych pomysłów na rynku” – mówi Małgorzata Zaborowska, Dyrektor Zarządzający UNITED PR. „Z zapałem przyjęliśmy to wyzwanie, włączając się w proces opracowania koncepcji, jak i potem realizując promocję PR tego przedsięwzięcia” – dodaje Małgorzata Zaborowska.

Konkurs „Złote Spinacze” organizowany przez Związek Firm Public Relations, największą w Polsce organizację zrzeszającą firmy świadczące usługi PR, został ogłoszony 21 sierpnia 2003 r. Przeznaczony był dla wszystkich podmiotów prowadzących działania Public Relations na terenie Polski (agencje, korporacje, organy samorządowe, instytucje państwowe, fundacje i organizacje pozarządowe). Celem konkursu było wyłonienie najlepszych projektów PR realizowanych w okresie 2002/2003, które oceniało 20-osobowe jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów ds. komunikacji. Łącznie do konkursu nadesłano 57 prac – propozycji kampanii, z których 18 zakwalifikowano do ścisłego finału.

Informacje o UNITED PR

Firma działa od 1991 roku. Od października 1996 jest afiliantem międzynarodowej sieci Manning Selvage & Lee, a od grudnia 2000 należy do Związku Firm Public Relations, którego jest współzałożycielem. Agencja świadczy pełen zakres usług PR w ramach zintegrowanej komunikacji firm i marek. Spektrum doświadczeń obejmuje pracę dla klientów reprezentujących zasadniczo wszystkie sektory gospodarki, m.in. FMCG, finanse, branża konsultingowa, IT, telekomunikacja, farmaceutyki, energetyka, sektor obronny. Doświadczenia Agencji dotyczą także marketingu politycznego oraz sektora usług publicznych. Obecnie klientami UNITED PR są m.in.: AIWA, BAE SYSTEMS, Emerson Polska (dawniej Drescher Polska), Genesys Telecommunications Laboratories, Kodak Polska, Lion’s Club International, Monsanto Polska, Procter&Gamble, Sodexho Polska, United Parcel Service. Firma zatrudnia 13 osób współpracując jednocześnie z zewnętrznymi konsultantami ds. komunikacji.