Zmiana systemu identyfikacji wizualnej marki Vaillant

Wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki Vaillant polega na unowocześnieniu logotypu oraz wszystkich pozostałych elementów wizerunku przy zachowaniu długoletnich tradycji firmy. Pozostawiono flagową zieleń oraz postać zająca, które są najbardziej rozpozna-walnymi elementami marki.

Nowy logotyp charakteryzują ciepłe odcienie ciemnej zieleni oraz bardziej ożywiony wizerunek zająca. Dynamiczny krój liter utożsamia osiągnięcia firmy – zaawansowane technologie, nowoczesny design oraz oferowanie klientom produktów na najwyższym światowym poziomie.

Tożsamość marki Vaillant opiera się na kompetencjach, innowacjach oraz zaawansowanej technologii, co wyraźnie odróżnia nas od konkurencji. Nowa identyfikacja wizualna w pełni symbolizuje nowoczesny charakter naszej marki, powiedział Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu Vaillant Saunier Duval.

Wprowadzenie na całym świecie nowego systemu identyfikacji wizualnej wiązało się z koniecznością zmiany wizerunku ponad 4 tys. produktów. W samej Europie Vaillant zmodyfikował po-nad 470 różnych dokumentów oraz 22 witryny internetowe.

Nowy wizerunek został zaprojektowany i wprowadzony na rynek przez agencję Marketing Part-ner z Wiesbaden, we współpracy z biurem projektowym Gerlach & Partner z Kolonii oraz ze-społem ds. zarządzania marką firmy. Jego pierwsza publiczna prezentacja odbyła się podczas ISH – najważniejszych międzynarodowych targów producentów produktów sanitarnych, grzewczych i klimatyzacji we Frankfurcie, które odbyły się w marcu br.