Zmiana wizerunku Domu Kredytowego NOTUS

Podstawową zmianą jest korekta logo firmy. „Oczywiście nawiązuje ono do poprzedniego, z którym jesteśmy tak bardzo zżyci. Dlatego poddaliśmy je tylko pewnym unowocześnieniom” – mówi Maria Malinowska-Sikora Dyr. Marketingu w DK NOTUS. Nowe logo ma w swoim założeniu być przede wszystkim bardziej dynamiczne (domykająca się, będąca w ruchu kula), nowoczesne (poprzez eleganckie, proste czcionki, nawiązujące jednak do tych z pierwotnego logo) oraz spójne (zastosowanie różnych rozmiarów i wariantów tej samej czcionki) i eleganckie (jedna z opcji jest na czarnym tle)

Firma NOTUS Dom Kredytowy przygotowała nową komunikację marketingową. Nowa kampania
„Od września zaczynamy korzystać ponadto z nowej linii kreatywnej w naszej komunikacji marketingowej i w związku z tym startujemy z kampanią reklamową Ma ona zbudować emocjonalną więź z firmą. Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Mosaic Media. Do współpracy nad nową kampanią agencja zaangażowała team kreatywny: Anetę Arkit i Suzan Giżyńską, który odpowiadał za strategię i koncepcję kreatywną nowej Chcemy pokazać firmę jako mentora prowadzącego naszego klienta przez skomplikowany świat finansów oraz podkreślić, jak ważna w życiu jest rola doradcy, doradzi nam w skomplikowanej materii jaką są finanse osobiste. Stawiamy w tej komunikacji na wywołanie pozytywnych emocji u odbiorców. Liczymy, że wysmakowane, spokojne i w malarskim duchu zdjęcia z sesji wzbudzą pozytywne skojarzenia u naszych byłych i obecnych klientów.” – dodaje Malinowska-Sikora

Kampania reklamowa NOTUSA wystartuje w drugim tygodniu września. „Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie głównie prasy drukowanej oraz Internetu. Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Polska the Times, Newsweeku i DZIENNIKU. Do tego NOTUS będzie obecny na wielu witrynach internetowych. We wrześniu pojawi się intensywna kampania oparta na bilbordach sponsorskich w TVN 24.
Również we wrześniu rozpocznie się stopniowy rebranding oddziałów.

Dom Kredytowy NOTUS to trzeci co do wielkości podmiot na rynku kredytów hipotecznych w Polsce. Działalność rozpoczął w marcu 2004 roku z inicjatywy pięciu osób prywatnych, od lat związanych z rynkiem finansowym. Od tamtej pory firma notuje systematyczny wzrost przychodów i stale zwiększa liczbę zatrudnianych doradców. W pierwszym półroczu 2008 wartości kredytów wypłaconych za pośrednictwem DK NOTUS wyniosła ponad 814 milionów PLN, zatrudniając 227 doradców.

W 2008 firma ponownie otrzymała certyfikat Komisji Etyki przy Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Po przeprowadzeniu audytu w DK NOTUS (cykliczne badanie uczestników Konferencji) Komisja potwierdziła realizację w pełni zobowiązań wynikających z przyjętych Zasad Dobrych Praktyk.