Zmiany kadrowe w dzienniku „Metro”

Rafał Mathiak będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w lokalnych oddziałach „Metra”, nadzór nad sprzedażą terenowych przedstawicieli handlowych „Metra”, ofertę ogłoszeniową oraz strategię sprzedażową na rynkach regionalnych.

Zamierzamy w tym roku położyć nacisk na rozwój lokalnych wydań „Metra”, poszerzyć ofertę reklamową, a tym samym pozyskiwać większe wpływy z rynków regionalnych. W ten sposób chcemy jeszcze bardziej wzmocnić pozycję Metra jako dziennika ogólnopolskiego z dobrą lokalną ofertą
– mówi Joanna Parczyńska, dyrektor pionu prasy bezpłatnej.

Rafał Mathiak od 8 lat był związany z „Gazetą Wyborczą”. Zaczynał w 1998 roku w olsztyńskim oddziale „Gazety” jako handlowiec, a później kierownik sprzedaży. Następnie zajmował się w Warszawie sprzedażą do wydań lokalnych „Gazety”. W 2002 rozpoczął współpracę z klientami strategicznymi w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, a ostatnio zajmował stanowisko key account manager’a w Dziale Klientów Strategicznych „Gazety Wyborczej”.