Zmiany merytoryczne i edytorskie w „Gazecie Prawnej”

Najistotniejsze nowości przedstawiamy poniżej:

Gospodarka
Drukowana na białym papierze część gospodarcza zostanie rozszerzona o 4 strony. Nowością będą także codzienne notowania giełdowe. W ramach części gospodarczej rozwijana będzie tematyka prawa gospodarczego, na białe strony trafi także rozbudowane zestawienie wskaźników i stawek. Ważnym elementem działu będą także informacje dotyczące marketingu i zarządzania.

Wydarzenia
Po raz pierwszy na łamy Gazety Prawnej wprowadzona będzie tematyka społeczno – polityczna. W części żółtej na 4 stronie pojawi się dział Wydarzenia. Decyzja o wprowadzeniu rubryki wsparta jest dużym zainteresowaniem, jakim cieszą się bieżące informacje na stronie internetowej www.gazetaprawna.pl.

Zmiany merytoryczne i edytorskie w stałych dodatkach
Zmiany obejmą także cotygodniowe stałe dodatki. Najsilniej będzie to zauważalne w przypadku dotychczasowego dodatku „Doradca Firmy”, którego tytuł zmieni się na „Firma i Klient”. Pojawi się w nim więcej artykułów z zakresu obrotu gospodarczego, prawa cywilnego i prawa spółek. Nowe cykle i rubryki (np. jak osiągnąłem sukces czy jak otworzyć nowy biznes) mają pomóc w założeniu i prowadzeniu firmy.
Zmodyfikowany zostanie także dodatek „Urząd i Obywatel”. Więcej, bo ok. 40 procent artykułów, poświęconych będzie tematyce obywatelskiej i poradom z zakresu kontaktów z urzędami osób prywatnych i firm.

Więcej porad, większa praktyczność
Inne zmiany merytoryczne mają służyć zwiększeniu praktycznej przydatności materiałów, podpowiadaniu gotowych i łatwych w zastosowaniu rozwiązań. Wzmacniana będzie też tematyka poradnicza.

W zakresie zmian edytorskich:
– Zmieni się forma spisu treści na pierwszej stronie.
– Cztery dodatkowe strony gospodarcze
– Odświeżone też zostaną winiety dodatków.
– Wydawca wprowadza także nowe formy graficzne komentarzy i modułów poradniczych.

Zmiany na www.gazetaprawna.pl
Wraz ze zmianami w dzienniku zmodyfikowana zostanie także strona internetowa www.gazetaprawna.pl, która w rankingu serwisów biznesowych zajmuje drugie po Money.pl miejsce pod względem ilości unikalnych użytkowników (raport Gemius Audience, czerwiec 2004 r.; badanie Prawdziwy Profil). Rozbudowane zostaną serwisy gospodarczy i giełdowy, więcej informacji finansowych przekazywanych będzie w czasie rzeczywistym. Swoje strony główne w ramach witryny otrzymają cotygodniowe dodatki Gazety Prawnej.

Promocja zmian
Nowościom towarzyszy akcja promocyjna w telewizji (TVN24 i TV4), radiu (Jedynka, Trójka, ZET, RMF FM, PiN, TOK FM) i prasie (m.in. Newsweek, Wprost, Polityka, Profit, Bussinesman Magazine).