Zmiany w agencji interaktywnej NGI

Gabriela jest związana z agencją od 2001 roku, to jest od samego początku istnienia firmy. Wcześniej związana z Magellan Studio, gdzie pracowała jako grafik i projektant multimediów m.in. dla: Nokia, Fortis Bank Polska, Dressta, Danfoss, Intercell SA, Danone. Gabriela jest absolwentką Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie i ma za sobą udział w berlińskiej wystawie „Speed Sex Sity”. Jej zainteresowania to podróże, kino (Almodovar, Lynch, Kusturica), muzyka klubowa i sztuka.

Z kolei nowym art directorem w teamie kreacji został Mikołaj Sadowski, który ma za sobą pracę jako freelancer, a także jako art director w Zentropy Partners. Na koncie Mikołaja znajdują się projekty wykonane dla: HBO, Orlen, Procter & Gamble, UNICEF, Microsoft, Nestle, Nescafe, Polkomtel i Saab. Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Jego hobby to muzyka, fotografia i kino. – Cieszę się, że będę mógł pracować dla Żywca. W końcu to całkiem niezłe piwo – tak swój debiut w teamie NGI skomentował Mikołaj.

– Rozwijamy się. Mikołaj jest już szóstym nowym pracownikiem, który w tym roku dołączył do nas. A przykład Gabi pokazuje to, że w NGI panuje fajna atmosfera pracy i że nie można się u nas nudzić – mówi Grzegorz Krzemień, production manager w agencji NGI.