Zmiany w Dziale Marketingu firmy Prymat

Pająk pracował poprzednio w Instytucie Monitorowania Mediów. Był także wykładowcą języka biznesu w Wyższej Szkole Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej oraz prowadził własną działalność z zakresu public relations. Przemysław Pająk jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach, gdzie studiował marketing i zarządzanie. Ponadto ukończył filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim.

Nowym pracownikiem Działu Marketingu firmy Prymat jest także Łukasz Kuza (lat 32), który przejął obowiązki Brand Managera marki Prymat. Kuza pracował poprzednio w firmie Bahlsen Sweet Sp. z o. o. gdzie zarządzał markami HIT, Leibniz i Krakuski. Wcześniej pracował w Dziale Marketingu firmy produkującej okna Tras-Okna SA. Łukasz Kuza ukończył marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.